רואים שזה חג

עפר גדנקן No Comments on רואים שזה חג

רשת עינית מזמינה אתכם להתחדש עם מסגרות איכותיות לקראת החגים

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עינית, רשת האופטיקה המובילה, מזמינה אתכם להתחדש ממגוון המסגרות הרחב של מיטב היצרנים המובילים בעולם. עכשיו, לקראת עונת החגים, זה הזמן להתחדש עם מסגרות אופנתיות שיגרמו לכם לראות טוב ולהיראות נפלא.

ברשת עינית ערוכים להעניק את השירות האולטימטיבי לקראת החגים. בסניפי הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של מסגרות איכותיות ממיטב המותגים המובילים בעולם, כולל בדיקות עיניים מקצועיות על ידי אופטומטריסטים מנוסים. ברשת ממליצים להקדים את הרכישות לקראת החגים כדי להימנע מעומסי ערב החגים ומזמינים אתכם להתרשם מהמגוון הגדול ושפע המסגרות שעומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של האיכות.

עכשיו, לקראת עונת החגים הבאה עלינו לטובה, זו הזדמנות מצוינת להתחדש עם מסגרות חדשות לכל המשפחה – מהילדים הקטנים ועד המבוגרים, לרבות משקפי מולטי-פוקל ועדשות מתכהות המתאימות גם להליכה או נסיעה בשמש. הצוות בסניפים יעניק לכם את השירות הטוב ביותר כדי שתצאו עם המסגרת המתאימה בדיוק עבורכם.

סניפי עינית סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



0 תגובות